February 22nd 2020

22 februari 2020 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Zaterdag 25 januari

Afgelopen week was de laatste week voor Geert in Nieuw-Zeeland. Dit hebben we samen afgesloten een potje bowlen en een drankje achteraf. (Geert is de bovenste en ik ben de onderste)

De bowling resultaten van Geert (boven) en mij (onder) Bedankt Geert!

Bedankt Geert, voor de leuke tijden en hulp afgelopen maanden.

Vrijdag 7 februari

Vandaag ben ik lang op stage gebleven, na de wekelijkse vrijdag borrel hebben ik en een paar lab-genoten wat spelletjes gedaan. Toen ik om 21:30 stond te wachten op de bus, zag ik dit:

Tetris hotel

Het lijkt op Tetris. (Excuses voor de slechte foto, het was redelijk afgekoeld en ik had een korte broek aan.)

Zaterdag 8 februari

Vandaag ben ik spontaan met Jas en Sam uiteten gegaan. We aten in een mooi Japans restaurant, voor mij de eerste keer Japans eten. Daarna zijn we gaan bowlen en poolen. We hebben de avond afgesloten door op Mount Victoria te klimmen en de zon onder zien gaan.

Japans eten (lekker)Bowlen met Jas en SamPoolen met Jas en Sam

Donderdag 13 februari

Vandaag heb ik twee nieuwe appartement genoten gekregen. Joe en Jonty, alle bij kiwi en gaan film techniek studeren.

Zondag 16 februari

Vandaag zijn Jas, ik en Sam naar het pretpark "Rainbows End" geweest. Het was heel erg leuk en ik heb aardig wat dingen gedaan die ik normaal niet zou doen. Waaronder de video die ik heb toegevoegd. Er zijn 5 extreme attracties, 4 minder extreme attracties en een boel andere attracties. Ik heb alle 5 extreme en een boel andere attracties gedaan. Ik heb ook de plattegrond toegevoegd.

Rainbows-End Park plattegrond

1. Truus en Tjeerd:
    22 februari 2020
    Hoi Douwe, Je laatste periode aangebroken. En voldoende informatie voor jou onderzoek op kunnen doen. Geniet er nog even van. Goed weekend.
  2. Tineke Schmaal:
    22 februari 2020
    lieve kleinzoon ,
    er is weer een berichtje van ons op de post dus die zal je binnenkort wel weer ontvangen de ene storm na de andere raast over Nederland bij jou is het vast mooier weer het duurt nu niet zolang meer dat jouw ouders op bezoek komen nog maar even doorzetten wij zijn super trots op jou heel veel liefs van ons opa en oma