7 november

7 november 2019 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Dinsdag 5 november

Vandaag was mijn tweede dag op stage. Ik heb met mijn stage begeleider Samitha besproken wat er allemaal gaat gebeuren. Later die dag ben ik met Geert ( de andere Nederlandse stagiair uit eten geweest in het midden van de stad.

Woensdag 6 november

Vandaag was het de verjaardag van Roger op stage (Roger is een Spaanse student die in Nieuw-Zeeland studeert) dus, er was taart. Toen ik laat tuis kwam had ik een pizza besteld, maar die kam een uur te laat! na een tijdje met de bezorger te hebben gepraat ging ik gouw mijn pizza eten en naar bed!

Donderdag 7 november (vandaag)

Vandaag was het rustig op stage. Ik ging vroeg weg omdat ik naar de andere kant van Auckland moest voor Oriëntatie dag met New Zealand Internships. Bij New Zealand Internships werken sowieso 4 Nederlanders! Eenmaal daar kreeg ik allerlei handige tips (en tips die ik al wist) om het meeste uit je tijd hier te halen, denk aan bankaccounts, tripjes maken, en nog veel meer.

1. Patrick:
    7 november 2019
    Hey Douwe...mooi verslag weer,erg leuk om het allemaal te lezen.
    Ben je toch een beetje dichtbij😊.

Groetjes Patrick.
  2. Thijserino:
    7 november 2019
    joejoeee leuke blog douwerino may we speak soon boii
  3. Gert:
    7 november 2019
    Ik snap dat die pizza te laat kwam... als die bezorger met elke klant uitgebreid gaat kleppen... ;-)