4 november

4 november 2019 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Zondag 3 november

Vandaag heb ik het rustig aan gedaan en heb dus eigenlijk ook niet echt iets bijzonders mee gemaakt

Maandag 4 november (vandaag)

Vandaag was mijn eerste dag op stage! Na een half uurtje in de bus te hebben gezeten, kwam ik ruim op tijd aan op mijn stage. Daarna kreeg in een rondleiding door de afdeling en kreeg ik een werkplek aangewezen. Niet veel later kwam mijn stagebegeleider binnen en waren we aan het kennismaken. hij moest snel weer naar een vergadering dus moest ik wat digitale dingen regelen. Tussendoor kwamen er ook andere mensen binnen en maakte ik ook kennis met hun. Een daar van was Geert, een mede Nederlander uit Den Bosch. Hij studeert Industrieel Design en heeft op de zelfde manier als ik zijn stage ook geregeld. Ik voelde me dus al een stukje sneller thuis. Er hangt een heel erg relaxte sfeer binnen de groep, vooral als het gaat om werktijden. Ik ben daar van 09:00 tot 18:00 gebleven, want toen begon ik toch echt wel honger te krijgen. Na dat ik gegeten had bij de McDonald's en weer thuis kwam, deed mijn sleutel het niet dus moest ik een appartement genoot naar de deur laten komen om hem open te doen.

1. Betty Wieringa:
    4 november 2019
    Dan zie je maar weer, overal op de wereld kom je Nederlanders tegen. Dat is voor jou heel fijn kan je zo nu en dan je moeder taal spreken😄.
    Succes op je stage bedrijf.
  2. Tineke Schmaal [oma en opa]:
    4 november 2019
    fijn dat de eerste stagedag goed verlopen is een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen en ook nog een medelander uit het zuiden van ons klein landje geweldig dan verleer je in ieder geval jou moedertaal niet heel veel succes verder
    \
  3. Patrick:
    4 november 2019
    Lekker dat je je thuis begint te voelen...en dan helpt Nederlanders om je heen natuurlijk goed.
    Succes op je stage!