3 December

3 december 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Maandag 25 november

Vandaag zijn Lois, Jas, Tim en ik naar BurgerGeek geweest om daar gezamenlijk te eten. Daarna zijn we gaan Bowlen en daarna hebben we nog in de arcade rond gehangen. Google Maps

Donderdag 28 november

Nadat Lois met Jas afgelopen 2 dagen naar Wellington is gegaan, was het vandaag de laatste dag van Lois in Nieuw-Zeeland. We hadden afgesproken om het z'n vieren (ik, Lois, Jas en Tim) ergens koffie te halen en daarna met Lois naar het vliegveld te gaan om hem uit te zwaaien. Het was een raar gevoel om daar een maand nadat ik daar voor het laatst was weer te zijn. Het afscheid nemen was zwaar voor Lois omdat Jas en Tim zijn vrienden zijn vanaf de eerste week dat hij in Auckland was. Nadat we Lois hadden uitgezwaaid hadden we bijna de bus terug gemist. In de bus hebben we besloten om naar het strand te gaan. Even langs het appartement om eten, drinken en handdoeken op te halen en door naar het strand.

Maandag 2 december

Het is nu zomer in Nieuw-Zeeland en dat is aan de ene kant wel te merken maar aan de andere kant heeft deze zomer wel wat weg van de zomer in Nederland. In andere woorden: regen. Vandaag was de laatste floorball training voor dit jaar, er zijn wel trainingen op de dinsdag dus daar ga ik misschien even naar kijken.

1. Patrick:
    3 december 2019
    Hallo Douwe,

Al weer een maand in Nieuw Zeeland!
    De tijd vliegt,maar leuk te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Wel grappig dat de zomer op Nederland lijkt,wat je niet zou verwachten.

Groetjes en weer veel plezier weer daar aan de andere kant van de wereld.

Patrick.
  2. Betty Wieringa:
    3 december 2019
    Hoi Douwe,
    Zo te lezen vermaak jij je wel. Wat fijn dat je een paar vrienden hebt leren kennen.
    Geniet van de “Nederlandse zomer” . Voor ons is het niet voor te stellen dat je nu aan het strand kunt liggen. Hier is het al Kouder en de blaadjes zijn van de bomen. De winter is in aantocht.
    Douwe tot de volgende lees sessie.
    Liefs van ons uit Hoogkerk.
    Opa Jan en Oma Betty