23 November

23 november 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Disclaimer: in de dagen voorafgaand aan woensdag gebeurde er niet genoeg om te melden.

Woensdag 20 November

Vandaag was een bijzondere dag.

Ongeveer twee weken geleden heb ik Samitha geholpen met het maken van stickers voor zijn promotie in Dubai. Dit deden we in een ruimte met allerlei apparatuur, van 3D-printers tot lasapparaten en lazersnijders. Daar kwam ik reclame tegen voor een Reddit groep (Reddit is een sciale media website). Een paar dagen daarna herinnerde ik mij de naam van die groep en ben gaan zoeken. Eenmaal de groep gevonden kwam ik een bericht tegen over een Dungeons And Dragons workshop op Woensdag 20 November. Dus, vandaag ben ik van 10 tot 6 in de universiteit geweest en heb een minifiguur 3D laten printen en heb hem geverfd. Ik ben er trots op.

Balrogo, mijn persoonlijk hand-geverfde minifiguur

Maar de dag is nog niet over.

Gisteren had Lois verteld dat hij morgen zou koken voor hem een paar vrienden en hij vroeg of ik mee wilde eten (daar zeg ik geen nee tegen). Vlak voor het eten maakte ik kennis met Jaskaranbir (Jas) uit India en Tim uit Nieuw-Zeeland. Tijdens het eten kwamen Jas en ik er achter dat we redelijk wat met elkaar gemeen hebben. Ook hadden we besloten om na het eten naar de bioscoop te gaan. Na een heerlijke maaltijd met bier en zelfgemaakte appeltaart gingen we naar de bioscoop, eenmaal daar moesten we besluiten welke film we wilden zien. We zijn uiteindelijk voor Ford v Ferrari gegaan. Het was een geweldige film met actie en emotie. Toen we weer naar huis wilden reden er geen bussen meer. Maar, toen alles verloren leek, kwam er een bus aanrijden met een geweldige chauffeur die ons wel mee wilde nemen naar de halte bij ons appartement (terwijl hij eigenlijk geen dienst meer had).

Donderdag 21 November

It's a walk in the park

Vrijdag 22 November

Vandaag werd ik erg duf en niet lekker wakker. Ik besloot om Samitha te appen en me ziek te melden. Aan het einde van de dag voelde ik me al beter en heb ik mij kleren gewassen. Samitha is de komende 2 weken in Australië op vakantie, ik heb tot die tijd dus nog niet veel te doen.

Ps. Ik heb een lijstje met namen, locaties en linkjes gemaakt en tussen mijn verhalen gezet.

1. Patrick:
    25 november 2019
    Weer een mooi verslag Douwe...veel plezier verder aan de andere kant van de wereld!
    We volgen weer op afstand!