20 maart 2020 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Hallo iedereen,

In de afgelopen weken is er veel onrust ontstaan in de wereld. Maar bij mij is het redelijk rustig gebleven.

Ik heb een paar dagen nadat ik naar het pretpark ben geweest een nieuwe appartementsgenoot gekregen. Tom, hij is kiwi en studeert filmtechnieken.

De uitbraak van Covid-19 heeft er tot toe geleid dat de grenzen van Nieuw-zeeland gesloten zijn voor iedereen die niet inwoner van Nieuw-zeeland is en het land in probeert te komen. En om het zekere voor het onzekere te nemen ga ik eerder naar huis. Woensdag 25 maart stap ik op het vliegtuig en kom ik donderdag aan op Schiphol.

1. Gert:
    :-)
  2. Betty Wieringa:
    Nu dan de laatste dingen afmaken, afscheid nemen van je nieuwe vrienden. Opruimen en inpakken. Succes Douwe en een goede reis naar huis terug.
  3. Truus en Tjeerd:
    20 maart 2020
    Dan zit het er eerder op dan gepland. Probeer maar terug te komen zolang het nog kan. Dus ook geen vakantietripje meer met je ouders. Goede reis terug, met zo weinig mogelijk problemen.