15 november

15 november 2019 - Auckland, My Home For A Few Months, Nieuw-Zeeland

Vrijdag 8 november

Vandaag heb ik met Samitha (mijn stage begeleider) besproken wat er allemaal gaat gebeuren komende week aangezien hij naar Dubai gaat om het project te promoten. later die dag rond half 5 was er een borrel met gratis drinken en snacks. En blijkbaar doen ze dat elke week.

Zaterdag 9 en zondag 10 november

Op zaterdag ben ik met Tom op boodschap gegaan en op zondag zijn we met z'n 3en uiteten geweest bij Burger Geek (een burger afhaal/restaurant)

Maandag 11 november

Deze week is Samitha in Dubai om de inlegzolen te promoten. Ik ben bezig geweest met de dingen die wij vrijdag hebben besproken. In de avond ben ik naar het YMCA Sportscenter geweest om dar te gaan Floorballen! (Unihockeyen). Het was een groep van 9 in totaal (inclusief mijzelf en de trainster) en de groep was niet heel ervaren in het floorballen dus het was leuk om een beetje de top van de groep te zijn :). (zie foto's)

Dinsdag 12 november

Vandaag waas het rustig op stage en heb ik Geert geholpen met een project die hij aan het doen is. Ook heb ik vanavond zelf gekookt :)! (zie video's). Vanavond is ook de eerste aflevering van de nieuwe Star Wars serie "The Mandalorian" uitgebracht dus die heb ik gezien tijdens het eten.

Woensdag 13 november

Vandaag ben ik erg druk bezig geweest met de verkeerde dingen. Ik heb allemaal studenten geholpen met hun projecten waardoor ik geen tijd had om mijn eigen dingen te doen. Het was wel leuk om al die verschillende projecten te zien.

Donderdag 14 november

Vandaag heb ik na stage even een paar boodschapjes gehaald en ben daarna de stad ingegaan voor een Bar Crawl (dan ga je met een groep van 150+ mensen door de stad 4 verschillende bars bezoeken). Dit soort dingen doe ik normaal gesproken nooit, en dat is maar goed ook.

Vrijdag 15 november (vandaag)

Vandaag heb maar eens de huur van afgelopen 2 weken betaald en was het op stage weer een geslaagde borrel.

1. Betty Wieringa:
    15 november 2019
    Hoi Douwe,
    Alweer een werkweek er op zitten. Zo te lezen heb je het wel naar je zin. Het is voor ons ook fijn om zo een klein beetje jouw leven zo te kunnen volgen.
    Heel veel liefs van ons, dikke knuffel.
  2. Tineke Schmaal [oma en opa]:
    15 november 2019
    lieve Douwe heel fijn dat wij je een klein beetje kunnen volgen en te lezen dat jij het naar je zin hebt [niet te veel in de kroegen he grapje ] en wat zat er onder die deksel op dat bord ? heel veel groetjes en een dikke knuffel uit het koude Wildervank